Het Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek en de PO-Raad hebben de handen ineengeslagen om een leergang Onderzoeksmatig leiderschap te ontwikkelen voor vooruitstrevende bestuurders. Bestuurders hebben een cruciale rol in het stimuleren van het gebruik van onderzoekskennis en bij een ‘evidence-informed’ manier van onderwijsverbetering in de school. Maar hoe stuurt u hier nu op als bestuurder? Hoe stimuleert […]
Op 20 januari 2021 organiseert de Onderzoekswerkplaats Gepersonaliseerd leren met ict in het primair onderwijs een kennisdeelbijeenkomst. In een online sessie nemen we jullie mee in de resultaten van deze onderzoekswerkplaats. We gaan in gesprek met schoolleiders, leraren, onderzoekers en andere experts over gepersonaliseerd leren met ict. Hoe pak je een innovatietraject aan? Welke competenties […]
Het Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek en de PO-Raad hebben de handen ineengeslagen om een leergang Onderzoeksmatig leiderschap te ontwikkelen voor vooruitstrevende bestuurders. Bestuurders hebben een cruciale rol in het stimuleren van het gebruik van onderzoekskennis en bij een ‘evidence-informed’ manier van onderwijsverbetering in de school. Maar hoe stuurt u hier nu op als bestuurder? Hoe stimuleert […]
Het Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek en de PO-Raad hebben de handen ineengeslagen om een leergang Onderzoeksmatig leiderschap te ontwikkelen voor vooruitstrevende bestuurders. Bestuurders hebben een cruciale rol in het stimuleren van het gebruik van onderzoekskennis en bij een ‘evidence-informed’ manier van onderwijsverbetering in de school. Maar hoe stuurt u hier nu op als bestuurder? Hoe stimuleert […]
Het Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek en de PO-Raad hebben de handen ineengeslagen om een leergang Onderzoeksmatig leiderschap te ontwikkelen voor vooruitstrevende bestuurders. Bestuurders hebben een cruciale rol in het stimuleren van het gebruik van onderzoekskennis en bij een ‘evidence-informed’ manier van onderwijsverbetering in de school. Maar hoe stuurt u hier nu op als bestuurder? Hoe stimuleert […]
Het Nationaal Regieorgaan Onderwijsonderzoek en de PO-Raad hebben de handen ineengeslagen om een leergang Onderzoeksmatig leiderschap te ontwikkelen voor vooruitstrevende bestuurders. Bestuurders hebben een cruciale rol in het stimuleren van het gebruik van onderzoekskennis en bij een ‘evidence-informed’ manier van onderwijsverbetering in de school. Maar hoe stuurt u hier nu op als bestuurder? Hoe stimuleert […]