Hoe zorg je dat je school of bestuur een lerende organisatie wordt? En hoe draag je bij aan een cultuur waarin evidence-informed werken de norm wordt? De leergang Onderzoeksmatig leiderschap geeft je inzichten, kennis én handvatten. Zodat je ook echt aan de slag kunt in je eigen organisatie. Bijeenkomst 4: Lerende organisatie 18.45 – 21.00 […]
De verwachtingen die leraren hebben over hun leerlingen kunnen zowel een positief als een negatief effect hebben op de sociaal-emotionele en cognitieve ontwikkeling van leerlingen. Hetzelfde geldt voor de verwachtingen die je als lerarenopleider hebt van je studenten. Verwachtingen worden beïnvloed door achtergrondkenmerken van de leerling of student, zoals hun sociaaleconomische status, culturele achtergrond of […]
Hoe zorg je dat je school of bestuur een lerende organisatie wordt? En hoe draag je bij aan een cultuur waarin evidence-informed werken de norm wordt? De leergang Onderzoeksmatig leiderschap geeft je inzichten, kennis én handvatten. Zodat je ook echt aan de slag kunt in je eigen organisatie. Bijeenkomst 5: Duurzaam ontwikkelen binnen besturen en […]